söndag 5 juli 2009

Har varit ledig hela helgen och den har bara runnit iväg...

I fredags flexade jag från jobbet vid 11:30, käkade lite lunch med familjen sen begav vi oss till tydinge och hade en helt underbar eftermiddag där...hem å käka lite pizza innan Simon och Tim kom... Det var dags att passa de ett par timmar... Våra barn somnade inte förrän 22:30!!!

Hade lite sovmorgon på lördagen... Sen körde vi till osby för att inhandla lite födelsedagspresenter.. När vi var färdiga i osby körde vi till tydinge och tillbringade dagen där.....

Bara en massa sol och en hel del slappande!!! Gött

I morse när vi vaknade drog vi igång med det enda måstet vi skulle göra någon gång under semestern... Vi putsade alla fönster i hela huset!!! Även alla på altanen...Nu ser vi ut igen!!!

I eftermiddag har Uffes familj haft främmande från göteborg...Uffes kusin med familj har varit och hälsat på....Trevligt!!!

Nu är klockan mycket men jag har ingen ro till att titta på tv så istället ska jag gå och lägga mig och läsa!!! Mitt största nöje efter familjen förståss!!!!

Ha det gott och hoppas att solen lyser på er alla imorgon!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar