tisdag 12 januari 2010

Här händer saker....

efter att ha kommit hem från en hel dags jobb så blev det lite middagslagning!! Alltid lika trevlig. Jag önskar mig en kock/kockerska...någon som har på lager???
Efter det började vi riva ner våra hemska fula garderober...då slog det mig att jag glömt ta ett före kort...får bara blir efterkort!! När vi var färdiga började jag lägga upp mina fina nya köksgardiner....När väl barnen var nattade satt jag mig att sy...Jag syr endast små saker, är tyvärr ingen höjdare på att sy....Det hela slutade med att jag hade strökit gardinerna och så satte jag upp dem....

Satt en stund i soffan för att titta på CSI men men jag somnade...det gäller att hålla på när man är på topp!!!!

Idag blir det en händelserik dag...Linda, Kiara och Emma kommer på lite lunch. Mitt i allt ska Thea till tandläkaren och sen kommer barnens farmor och farfar för att titta till barnen medans jag ska på möte med kommunhoppet...Full rulle
Har jag tur blir det en runda till stan för att inhandla tapet och färg....

Ha en bra dag för det ska jag!!!

1 kommentar:

  1. Fan vad allt lät jobbig, men vad duktig du är!! Kramen

    SvaraRadera