måndag 8 februari 2010

Gått i ide???

inte här inte...men man kan tro det eftersom det har varit dåligt med uppdateringen på bloggen....Här händer inte så mycket. Njuter av snön, har jobbat mycket och mår allmänt bra.....

Försöker att hålla bort allt negativt runt omkring mig .... Efter regn kommer solsken!! Vet inte vilka som läser min blogg så man kan inte säga allt för mycket...Lever kanske i min egen lilla bubbla.....

Sovrummet är helt färdigt, lovar att jag ska sätta in bilder....Har varit och fixat till frillan idag...blev nöjd!!! nu får jag fjäska för mor min och se om hon vill göra lite snygg slingor på mig!!!

Nähä, nu vet jag inte vad jag ska skriva...Hoppas att mina kära vänner som läser min blogg vill sätta en signatur här.....nyfiken på vilka som är här....Ha en bra fortsatt kväll...

1 kommentar: