måndag 17 maj 2010

Viktutmaning....














Sista dagen på utmaningen idag....Får väl säga att det har gått bra...Har inte tappat mycket i vikt men har kommit igång med träningen, måste bli bättre med maten men trots allt så har jag gått ner 3 kg....tappat ca 8 cm i midjan!!!
Det startar en ny viktutmaning den 31/5 om någon känner sig manad!! Jag ser det som en spark i rumpan och samtidigt har jag den där besvärliga personen som bankar mig i huvudet när det vankas något onyttigt!!!
Annars har jag lite att berätta, händer inte så värst mycket....

2 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder du har lagt in. Du är duktig som jobbar på med vikten. Själv så har jag börjat på viktväktarna, -5,8 kg på 5 veckor. Är faktiskt lite stolt över mig själv.

    Kram Rebecca

    SvaraRadera
  2. Bra gjort Becca!! Jag har ju testat viktväktarna en gång imitt liv och det funkade för mig....nu kör jag en egen variant men det går sakta men så vill jag ha det!! Kram

    SvaraRadera