måndag 21 juni 2010

Tänkte bara berätta lite om vad som figurerar i häxan surtants liv..... Jobb, jobb och åter jobb. Är det inte jag som jobbar så är det uffe.....men men men till helgen är vi lediga båda två!!! Vilket vi börjar med att fira midsommar här med mycket folk, god mat och lite kubbspel....Lördagen blir till att spenderas hos svägerskan då vi ska ha en Winnerbäck kväll.....med mat, mycket musik och lite vin!!!

Annars har jag ett stort orosmoln över mig för tillfället. Arg, besviken och ledsen.....på torsdag ska det avgöras..... Hoppas på det bästa!!

Har äntligen köpt en ny kamera!! Så nu fotograferas det hej vilt här...Har ju två stycken underbara motiv...(när de är på humör)...

Nu ska jag snart hoppa i sängen och läsa min bok!!!

Ha en bra fortsatt vecka med mycket sol!!!

2 kommentarer:

  1. Sänder en styrkekram till dig!!
    Ses på fredag! stora kramen

    SvaraRadera
  2. Hoppas det ordnar sig, tänker på dig o hela er familj!!!! KRAM

    SvaraRadera