torsdag 26 februari 2009

Barn!!

Då hamnade man framför datan trots att man har ett par måsten idag... Har två stycken barn som kivas för tillfället.... Alice är ganska galen på sin storasyster just nu... Och storasyrran tror att hon bestämmer.... Har sagt till ett par gånger men de har bestämt sig för att inte lyssna på sin lilla mamma!!! Just en vanlig dag här...

Alice har också bestämt sig för att inte klä sig idag... går omkring i bara trosor.. själv tycker jag att det är för kallt men mamma har inget att säga till om just nu!!

Dagen kommer att fortsätta med att jag och dammsugaren ska ta en tango.. inte var dag man får dansa!! Sen tror jag att jag ska ta och baka Emelies kladdemuffins...Mums..

Sen bär det av till jobbet i eftermiddag, har kväll och sen är jag ledig imorgon... men jobba blir det av i helgen....

Ha en bra dag... själv får jag väl ta mig i kragen så att jag till slut kommer in i duschen!!

1 kommentar: