måndag 23 februari 2009

Måndag...

Jaha... då har jag sällat mig till den stora skaran av bloggare... Kan inte svära på hur mycket eller hur lite bloggande det blir... men jag gör ett försök iallafall!!

Har idag varit hemma hos Emma och hon har hjälp mig att starta upp allt!! Tack för hjälpen... Fick en bra morgon/fm med lite fika och ganska mycket snack!!!

Barnen och jag cyklade dit och på hemvägen hände det som inte ska hända... stödhjulet på theas cykel lossade... hon fick leda cyklen hela vägen hem... tog en bra stund... Trampade i hundskit hann hon oxå med... Trevligt!!!

Så väl hemma hittade vi lite vår tecken i trädgården...Längtar!! Lite utomhusfoto enbart till bloggandet...

Så snart vankas det köttfärslimpa, potatis och sås...

På återseende!!

3 kommentarer:

  1. Välkommen till bloggarnas värld!!!

    SvaraRadera
  2. Kul med blogg, snygg bild på dig!
    Kram Lina

    SvaraRadera
  3. Jasså du har oxå hittat bloggarnas värld =) Kram Linda

    SvaraRadera