måndag 6 april 2009

Ljuvliga dag...


Jag och barnen tog bussen in till stan.. Barnen skulle gå på andys med sina storkusiner Sanna och Ida..
Själv kunde jag spendera ett par timmar för mig själv... När jag gick i stan kom jag på att det var hel konstig att vara för sig själv... Man är alltid tillsammmans med sina barn (inte på ett dåligt sätt). Det är jätteskönt att få vara för sig själv men helkonstigt... måste nog lära sig det..Behöver ta vara på tiden... Handlade lite till mig själv... var och fikade i lugn och ro.. stötte på en barndomskompis... sjukt att vi bara bor i byarna mellan oss men ses aldrig.. får nog bli lite bättring på det...

När vi kom hem, stannade barnen ute och jag satte igång grillen... mumma. Ringde efter Åsa så hon fick lite mat och så kunde vi planera lite inför hennes kalas på söndag.. Ska till henne på lördag och fixa all mat.....

Har även beställt tårta till uffes födelsedag... men vet fortfarande inte vad han ska få i födelsedagspresent.....Skitsvårt...

Nu är det dags för soffan... sen sängen.. jobb imorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar