fredag 3 april 2009

Sol, sol härliga sol...

Började dagen med ett par måsten.. körde till stan för att inhandla lite skor till tjejerna.. handlade även lite mat... När vi kom hem körde vi inom bolaget för jag hade bestämt mig för att inviga grillen å då behövs lite öl och vin!!!

Emma och Ozzian var här för att överlämna lite paketer till Thea.. O fick även sina paketer några månader för sent!! Men alla blev lika lyckliga utom alice som inte fick något men när påskäggen åkte fram tystnade även hon... ( vi börjar lite tidigt här med sånt!!)

I solen satt vi å gassade oss, drack lite rödvin... Efter att Emma hade cyklat hem... städade jag färdigt altanen så nu kan det bara njutas här hemma!!!

Hann även ringa till Moniz å peter så de fick lite mat i sig.... Så nu är grillsäsongen invigd hos familjen Thörn/Nilsson!!!!

Barnen har äntligen somnat och jag ska lägga mig framför tvn å mysa med gubben... har inte sett varandra på en vecka eftersom vi har jobbat om varandra....

Imorgon är det simskola och en tur till osby för att hämta min ring... Jobba ska jag även hinna med lite... börjar 15:30...

Njut av solen!!!!

1 kommentar: