måndag 12 oktober 2009

Höst...

Jobbade i helgen så någon annan kontakt med folk har det inte blivit... I dag är jag ledig å sen blir det en vecka med mycket möten och jobb....Sen blir det till att umgås med lite folk till nästa helg..

Hade tid hos tandläkaren i dag...Det var dags för halvårs putsen i munnen...Det är trevligt värren men en sån sak som man bara härdar ut!!! Ringde till bvc för att tacka nej till vaccinationen och tog samtidigt tag i att Alice skelar lite med höger öga... Vi fick komma ner å kolla ögonen och en remiss blev skickad till stan... Hennes ena öga hänger inte riktig med...Så nu får vi vänta å se vad som händer....

Är så sugen på att få göra vid sovrummet men det går sakta med sparandet av pengar till garderoberna...Får ta tag i det hela....Har en hel massa projekt på gång med sovrummet är prio 1 just nu....

Uffe har sin eftermiddags vecka å då tycker jag att det är allmänt tråkigt att bara umgås med barnen...Behöver lite vuxen prat oxå!!! Uffe kommer att börja jobba tre skift igen....

Nu ska jag läsa min bok...min favorit syssla när barnen leker fint (inte så ofta) å mannen jobbar!!! Ikväll tänds brasan och ljusen för nu är det höst......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar