onsdag 28 oktober 2009

Utbildning....

Då har jag varit på utbildning i gen...känner att jag är med i några stycken projektgrupper nu men det gillar jag... Broby hemtjänst ska vara testgrupp för mobipen...Så vår uppgift i gruppen är att fixa fram allt som behövs för en uppstart, utbilda våra arbetskamrater och hålla reda på allt!!!

Hörde på jobbet idag att i morgon är det presskonferans då det ska berättas vilka entreprenörer som ska ta över lindgården...Nyfiken men jobbar inte i morgon så jag får väl lyssna på nyheterna!!

Uffe jobbar eftermiddag å nu börjar jag tycka att det är tråkigt...men men... ska inte klaga
Är själv ledig i två dagar å har inget planerat...hör av er om ni känner för att göra något....Jobbar till helgen å tror att jag ska laga kalkon på söndag!!!

Ha det gott!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar