tisdag 17 november 2009

Efter att ha omvärderat vårt beslut ang vaccinationen, så har barnen fått sina sprutor idag...Thea har ont i benet och överdriver säkert lite...haltar som bara den... Lite feber har hon också fått.....

Överallt är det väldiga diskussioner om vad som är rätt eller fel....Jag tycker att det är upp till var och en hur man vill göra.... Jag kom fram till att jag kan inte leva med om något skulle hända mina barn något om jag inte har gjort vad jag kan.... Så det är därför vi vaccinerar barnen....Och i morgon är det min tur för solidariska i familjen är vi så både uffe och jag ska göra det.....

Nu till lite trevligheter!!! På lördag är det dags för barnledig kväll/natt...Winnerbäck ska uppträda i stan och vilka ska dit om inte vi!!!!

Då får vi se om det blir vab imorgon på eftermiddagen... Nu är det mys med mina tjejer som gäller!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar