fredag 13 november 2009

Helg igen.....

å dessa veckor bara springer iväg och jag som inte har haft någon riktig julkänsla på många, många år längtar efter att få upp julgardinerna och att få börja lyssna på jul musik... Låter helt konstig i mångas öron...särskilt de som känner mig... Åh snart börjar nedräkningen...

Vad har hänt sen sist då??? Thea går en gång i veckan hos logopeden och det går riktigt bra...måste skryta å säga att hon kommer att bli en smart tjej!!!
Alice har kollat sina ögon i dag och jag hade rätt!! Hon har en skelning på höger öga men en utåtriktad sådan. Verkar som att hon inte kommer att behöva glasögon men lite träning med en ögonlapp...kommer att veta mer efter att det gjort ett nytt test på henne....

Jobbar, jobbar, jobbar...Två olika projektgrupper är jag med i och samtidigt som jag sköter det andra på jobbet...men det är roligt!!

Kära mor fyller 51 i morgon så då ska vi hem till henne och äta middag...Mys med hela la familia...

Nu ropar barnen...ha det gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar