måndag 25 maj 2009

Eftersom jag har blivit utmanad av Katarina och Lina blir jag tvungen att göra detta!! Nu när jag har lite tid över...


10 FAVORITERDIALEKT: Skånska
MAT: Taco
LÅT: Kom änglar
FILM: Längesen jag såg en film
TECKNAD FIGUR: Pippi
SPORT: Fotboll (fast jag är ingen sportmänniska)
KOMIKER: Babben
VECKORDAG: Fredag
GLASSMAK: romrussin
SOLOARTIST: Lars Winnerbäck

9 FÖR TILLFÄLLET
HUMÖR: Nöjd med dagen
TANKE: Vad ska jag baka för tårta tills på onsdag
KLÄDER: jeans
BAKGRUND: bild på tjejerna
KÄNSLA: harmonisk
TID: 18:31
BÄSTA SAK:En bok
IRRITATIONSOBJEKT: oärliga människor

8 FÖRSTA
BÄSTA VÄN: Emma, Åsa, Linda
UTLANDSSEMESTER: Thailand (är en dröm)
PIERCING: öronen
CD-SKIVA: Lars Winnerbäck
BIL: Volvo
ORD: Sluta!!!!!

7 SENASTE
TELEFONSAMTAL: Syster yster
MAT: Smörgås
DRYCK: Vatten
BILTUR: Hem från dagis med syrran som chaufför
TV-PROGRAM: Bones
SPELAD LÅT: Norges låt i melodifestivalen
KÖPTA PLAGG: Kläder till Alice

6 HAR DU NÅGONSIN
DEJTAT NÅGON AV DINA BÄSTA VÄNNER: Ja
BRUTIT MOT LAGEN: Ja
BLIVIT ARRESTERAD: nej
BADAT NAKEN: ja
VARIT MED PÅ TV: Nej
VARIT MED I TIDNINGEN: japp

5 NEJ TACK
SKOLÄMNE: geografi
MAT: kalops
MUSIK: tung hårdrock
DRYCK: Kaffe
DJUR: ormar

4 SAKERDU GÖR
NÄR DU HAR TRÅKIGT: Läser en bok
DU GJORDE IGÅRKVÄLL: slappade på soffan
DU KAN HÖRA JUST NU: tjejerna som busar med varandra
DU INTE KAN LEVA UTAN: Min familj å mina goa vänner

3 PERSONERDU
KAN BERÄTTA ALLT FÖR: Syster, mamma, Emma, Åsa
DU TYCKER OM: Min familj
DU INTE GILLAR: översittare

2 VAL
COCA-COLA ELLER FANTA: Cola
HUND ELLER KATT: inget är allergisk

1 ÖNSKAN
Att få bli överraskad....

Jag utmanar:

Emelie
Emma
Helga
Linda

1 kommentar:

  1. Liten missuppfattning där med vänner.... första bästa vänner var faktisk Linda L, Lollo, Lina.. Vi var ett tight gäng tills en viss ålder...

    SvaraRadera