torsdag 14 maj 2009

Idag har det varit förskolansdag.. Barnen hade hattparad och jag smet ifrån en stund för att kolla in läget...De var ju bara för söta...Har några bilder som kommer in senare.. Är för trött för att fixa det nu!!

Har jobbat alldeles för mycket idag... Haft jättemycket att göra och att fixa.. Nu snurrar det bara i huvudet..Hoppas bara att jag inte har glömt något!!

Mor min har varit här en vända i eftermiddag och kollat in klänningen och den fick godkänt... Hon godkände även syrrans..

Jobbar till 1600 imorgon och sen håller jag helg...inget inplanerat men lite mys med familjen blir det...Uffe har jobbat em denna vecka....

Längtar tills nästa vecka då drar jag och uffe till göteborg... Vi ska kolla på fotboll (yippiie) Helsingborg möter BK Häcken... sen ska vi göra göteborg osäkert!!!!

Nu drar det i ryggen så...soffan nästa och som det känns nu så somnar jag nog snart...

Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar