söndag 24 maj 2009














Nu har vi kommit hem igen...efter en härlig helg...Visst är det skönt att få åka i väg utan några som helst krav..men lika skönt var det att komma hem till sina huliganer....
Helgen började i fredags efter att ha lämnat av barnen hos Challe och Ida. Vi tog tåget från Hässleholm till Göteborg och hade ett hotell precis ovanför stationen.. Jätte fint och fräscht...
Fredagskvällen skulle gå till att titta på fotboll...Helsingborg skulle möta Bk Häcken på rambergsvallen... Jag lovar er alla att det var en jättetråkig match.. men helt ok att titta på.... Måste säga att helsinborg var jättedåliga... Trist när det var dem som Uffe håller på...
Lite öl och en tidig kväll med lite mys på hotellet.....
Lördagen började med shopping i nordstan...vi hade inte gått i många affärer förrän det var öl paus...några stycken har det blivit under helgen..... Efter att ha irrat runt i göteborg och åkt lite spårvagn kom vi fram till liseberg...Det var ett antal år sen för båda mig och uffe men roligt hade vi....Hade jag veta hur det var att åka Balder vet jag inte om jag hade satt mig frivilligt där...men jag överlevde....Lovar er att den vanliga berg och dalbanan är ingenting i jämförelse...
Kvällen avslutades med en god köttbit och lite öl....
Något som jag upptäckte under helgen är att jag har asat på kameran men ett fåtal bilder har det blivit.......Är ingen ordentlig fotograf!!!!
Nu är det mys med Thea som gäller...Alice har allaredan somnat..Hon var helt utmattade efter helgen....
Ha det gott!!!

1 kommentar:

  1. Åh vad det låter som en helmysig helg!! Fina bilder-Kram

    SvaraRadera