tisdag 15 september 2009

Låter er alla njuta av en underbar bild från en rolig kommuniad...


Dagen började med ett bakryck...inte ofta det händer men det blev både bullar och en budapestlängd... Nu får vi se när det blir dags att baka nästa gång?? Lussebullar till lucia??


Barnen tittar på bollibompa...uffe jobbar och som vanligt blir jag fruktansvärt uttråkad när jag är själv hemma... Har ju hunnit med ganska mycket och har även läst ut boken jag började på igår...

Sitter och funderar på om man skulle beställa en spa behandling eller en spa weekend... Någon som är sugen???


Nu ska jag upp och sola handen..Den börjar allaredan bli bättre...Hoppas bara att det inte blir värre när jag börjar jobba på torsdag igen...Såren är snart läkta så då ska det inte göra så ont när jag spritar mig!!!!

1 kommentar:

  1. Oh va roligt vi hade då!
    Hade jag varit rik så hade jag gärna följt med=)

    SvaraRadera