lördag 12 september 2009

Vad har hänt sen sist???

Veckan började med lite jobb.... I torsdags var jag ledig och då kom Emma, Ozzian, Jenny och Vilda på frukost...Jättemysigt!!! Dagen fortsatte med att Emma stannade kvar och vi gick och lämnade de stora barnen på himlakul!!! Vi fortsatte ner till sporthallen för att kolla in företagsmässan....Vi hann även med en fika!! En super dag...
I fredags var jag inne på hudmottagningen med mina handeksem..Det slutade med ännu fler salvor att smörja med och så fick jag ett litet solarie med mig hem...så nu kör jag med ljusbehandling på min hand....Håller tummarna att det ska bli bättre!!!

Idag blir det fest här.....sen går vi ner i tältet och kollar in rivjärnet!!! Barnen ska vara hos Ramona och Peter!! De har längtat hela veckan!!!!

Är sen ledig tills på torsdag...Har lovat mig själv att ringa ett viktigt samtal på måndag...ska bara ta mig i kragen och våga!!!

Ha en härlig helg och njut av solen!!!!

2 kommentarer:

  1. Är det handspriten som tagit ut sin rätt? jäkla skit det där. Vad det än så vågar du nog ringa, du som är en så stark människa!! Pussis på dig vännen- grannen gär nere!

    SvaraRadera
  2. Ja det var en helt underbar dag=)
    Klart du vågar, jag står bak dig o hejar!!
    Hoppas kvällen blir lyckad!, kram

    SvaraRadera