tisdag 8 september 2009

Trötter....

Har en dålig dag... trött som bara den.. ont i handen, som tur är har jag fått tid till hudmottagningen på fredag...Då får jag domen!!!!
Jobbedag imorgon med sen är jag ledig ända tills på lördag, om jag inte tar semester (fundrar på det)... Har semester på söndag å sen är jag ledig tills på torsdag...Gött

På lördag vankas det fest i vårt lilla hus...Barnen ska sova hos moster.... Sen blir det tältfesten i Broby!!!! Hoppas på bra väder och glada människor!!!

Nu ska jag lägga mig i sängen med min bok tills det ska nattas barn!!!

3 kommentarer:

  1. Lina..Jag har fått handeksem för ett år sen men det blir bara värre...Tänk dig en hand full med sår och du är tvungen att sprita dig!!!ONT

    SvaraRadera
  2. aj som fan, din stackare!!!
    Hoppas du får något som kan hjälpa dig..KRAM

    SvaraRadera