måndag 1 mars 2010

Dålig uppdatering!!

Bröderna grus!!



åh vad jag är dålig på att uppdatera här då!! Vad har hänt sen sist??? Inget fel på mina prover, är frisk som en nötkärna!! Tror att inget biter på mig!! Ska bara röntga halsen för att utesluta alla fel...På torsdag ska jag göra det så snart har vi det svaret oxå!

Uffe kommer att börja jobba femskift igen...han ska jobba 3 helger av 5 och jag jobbar varannan!! Barnen kommer att vara ännu mindre på dagis än nuläget!!

Firade broren min i lördags...imorgon fyller han 33 år!! Vi börjar bli gamla!!

Ska försöka komma igång med lite träning och förhoppningsvis gå ner lite i vikt!! Ska göra mitt bästa....Vi får se hur det kommer att gå!!


Nu ska jag mysa med tjejerna lite!!

2 kommentarer:

  1. **Lite dålig är du på att skriva, men det gör inget jag tycker om dig ändå**

    SvaraRadera