söndag 7 mars 2010

Har gått med i en viktutmaning...vi är några stycken under ett antal veckor som ska gå på kurs för att komma ned i vikt....var och en får själva bestämma sig för hur de ska göra...Jag ska med mitt sunda förnuft (tror att jag har det någonstans) försöka...Går det inte på ett par veckor kommer jag att börja på viktväktarna igen...För ner i vikt måste jag!!!

Imorgon är det dags för vägning och ny börjar jag att bli nervös, för med tanke på att det har varit en bra veckan så hoppas man ju!! Fast jag får ju tjuvväga mig idag, när jag har hälsoträff!!

Träningen har jag kommit igång med.... 4 gånger denna vecka är inte illa för att vara lilla mig!! Så kära ni håll tummarna för mig!!!

En vecka till sen börjar uffe att jobba femskift...Snart fyller Thea tösabiten år.....Hon blir 6 år!! Vart har tiden tagit vägen...Hon ska börja skolan....som hon längtat efter i ett helt år!! Hoppas innerligt att hon blir en plugghäst!!

Nu måste jag gå och kissa för det är ju en nackdel med det hela...dricker liter vis med vatten!!1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar