måndag 29 mars 2010

Viktutmaning!!

Tänkte uppdatera vad som händer på viktutmaningen...vi är nu inne på vecka fem å vad händer då??

Inte så mycket viktminskning...ca 3 kg om man räknar de jag hade gått upp en gång, har jag tappat, men det som är det mest intressanta är att jag har tappat 8.5 cm i midjan!! Jag äter samma mat som familjen, tänker på att äta mycket proteiner, mycket grönsaker, minskat mycket på pasta,ris och potatis...JAG har knappt ätit något godis på 5 veckor...i helgen åt jag 3 st praliner!! Det är inte illa när man heter Lotta T( eller häxan surtant!!)

Idag har jag bestämt mig för att unna mig lite popcorn, så nu ska det poppas!!
Ha en fortsatt trevlig kväll, imorgon blir det en runda till staden för lite inhandling av vårkläder till barnen!!

Njut av livet!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar