måndag 22 mars 2010

PRINSESSAN THEA 6 ÅR!!!

Ofattbart att tiden går så fort....6 år idag...6 år sen vi bodde på ågatan å Emma stod i fönstret å gluttade när vi åkte till bb....Tiden går alldeles för fort!! Efter sommaren börjar Thea i skolan!! å vad hon längtar!!
Nu ska jag ta en tur till osby för att inhandla lite presenter...Jag undrade i morse vad Thea önskade sig...Då svarar hon du får välja själv men glitterpennor vill jag ha!!

Thea å jag satt i hennes säng igår, då säger tösabiten till mig! Mamma vet du vem jag är kär i? Nej säger jag. Då säger T att han börjar på O. Jag säger Oskar! Nej mamma då sa jag Ozzian...Ja sa Thea, Ozzian säger att han är kär i mig också!! Det ska börjas i tid....

Ha det gott för det ska vi med mycket kalasande idag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar