måndag 26 april 2010

Då var det dags igen...Snart är jag häxan surtant rikskändis igen....Har i dag haft kristianstadsbladet på jobbet som har fotograferat mig i action!!

Hoppas nu inte bilderna blir för hemska!! Jag som inte gör mig på foto!!

I morgon blir det fönsterbyte, hårklippning å lite tvättning på schemat!!

Glömde att berätta! På väg till stan i bilen idag frågar Thea mig!! Mamma kan du berätta hur bebisar kommer ut från magen!!!!! En ganska funderande mamma svarar: genom snippan!!
Då frågar hon! Gjorde det ont?? Ja svarade jag. Skrek du är nästa fråga! Då svara Uffe: som en stucken gris (vilket inte alls är sant)!!! Theas fundering efter detta...Jag vill nog inte ha bebisar!!

Dessa barn!!!

Nu lite mys med mannen!! Ha en bra dag im det ska jag ha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar