lördag 17 april 2010

Stockholm....

på tisdag kväll åker jag till stockholm å kommer inte hem förrän på fredag kväll.....Fick ett erbjudande om att få åka på utbildning tillsammans med lite chefer...Efter lite fixande och trixande löste sig allt med barnvakter...Uffe jobbar ju klart eftermiddag två av dagarna jag är i väg!! Utbildningen jag ska på handlar om kvaliteten i vården!! Spännande värre....

Har jag tur så hinner jag träffa Linda en stund när jag äntligen tar mig till stockholm!!!

Efter en sovmorgon och god frukost, så bestämde vi oss för att köra en sväng till osby på outleten men vi ångrade oss ganska snart....vi ett ställ var det så lång kö så där gick vi inte ens in...var en runda på brio, leksaksaffären, lekolär. så ni förstår vilka vi handlade till idag...lite glitterpennor och ännu mer pennor!!!

Ikväll blir det god middag och lite mys!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar