lördag 24 april 2010

Då var jag hemma igen efter min utfärd till stockholm...med tanke på vilken hemlängtan jag brukar ha har det gått jättebra!! Tre härliga dagar fyllda med mycket att tänka på.... Utbildningen har handlat om kvalite i vården.....Det jag har lärt mig efter de här dagarna att utan en strategi från ledningen och ett tydligt ledarskap fungerar inte verksamheten, så nu har östra göinge kommun mycket att jobba med!!!

Dagarna har varit fyllda med föreläsningar från morgon till sen eftermiddag. I onsdags kväll träffade jag Linda. Vi var ute å käkade på en libanesisk restaurang...jättegott. De andra kvällarna har jag tillbringat med resten av gänget!!

Nu är det dags att jobba ikväll men imorgon ska jag vara ledig hela dagen....Njuta av solen!! Ha en bra helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar