fredag 9 april 2010

Har en barndomskompis som är medial och igår kväll träffade syrran och mamma henne... Jag var upptagen och kunde inte följa med...är ganska skeptisk till sånt och vill gärna bli överbevisad.... Det jag har svårt för är att V känner oss sen små, men efter att ha lyssnat på syrrans band vet jag inte vad jag ska säga!!! Det jag har bestämt mig för att jag ska prova att träffa V...... Vi får se vad de säger.......

Ett budskap syrran fick från en nära släkting var att man (vi i släkten) skulle ta hand om sig....Med tanke på vilket leverna denna släkting hade, så ville hon med vad hon fick uppleva att vi inte skulle gå i samma fotspår....hoppas att någon/några kan ta lärdom av detta!!!

En tanke som slog mig häromdagen var att har du/ni gjort någon glad på sistone?? Har du/ni hört av er till någon som ni inte hört av på länge? Själv kan jag inte säga om jag gjort någon glad eller hört av mig till någon särskild!! Får nog ta och ringa någon!!!

Men jag blev glad igår!!!! Min fina vän Emma med familj bjöd in mig och töserna på lite fredagsmys ikväll!!!! Uffe jobbar som sagt eftermiddag hela helgen!!! Så nu ska jag gå och göra vid mig!!

Ha en bra helg!!! Ta väl hand om varandra!!

5 kommentarer:

  1. **Du ska veta en sak, när jag mådde som sämst, fanns det en underbar vän som gjorde mig glad och fick mig att orka gå vidare, genom sina sms. fast jag inte alltid orkade svara, du försvann aldrig, Lotta, du gav aldrig upp. Du är en riktig vän, som alltid gör mig glad. Det är därför jag älskar dig så.**

    SvaraRadera
  2. Ok tack nu har ni fått mig att BÖLA!! Nu ska jag gå och sminka om mig! Ni är för söta tycker såå mycket om er!! MLE

    SvaraRadera
  3. Ni är för goa!! En sann vän försvinner inte i motgångar...älskar er oxå!!!

    SvaraRadera
  4. Nu ska vi se om detta funkar! Du gjorde mig jättegla ida å gödade mig med super go pizza. Tack vännen!

    SvaraRadera
  5. I-M - det var ju tur att någon kunde glädja mig när jag inte kom iväg på någon fest!!!

    SvaraRadera