torsdag 12 mars 2009

Nu har snart denna jobbeveckan ett slut... hade schemamöte på jobbet och det gick hyfsat... tror att det var för att cheferna var med på mötet...

Idag är det nutritionsutbildning.. sen jobbar jag kväll... Så här är det bara jobb för tillfället....
Har insett att jag behöver köra iväg och handla presenter till min stora tjej... Hon fyller år nästa helg... Har ingen aning vad vi ska köpa till henne... Någon som har några förslag??
Det hon har önskat sig kommer hon att få från släkten... Alice ska köpa en barbie docka till Thea... Pappa skulle oxå få en när han fyller enligt alice...
Ha en bra dag... själv ska jag försöka!!

2 kommentarer:

  1. Ja det är inte lätt när dom har det mesta, själv har jag ordnat en super rolig present som jag hoppas hon gillar, jag gör i alla fall, kram

    SvaraRadera
  2. Jag vet vad du kan köpa PÄRLOR!! hihi. Ha en bra helg STOR kram

    SvaraRadera