måndag 2 mars 2009

Trötter...

Är nog vad ni kan kalla mig för tillfället... förstår inte hur man kan vara så trött!!

Har då jobbat bort en hel helg men jobbar bara en enkel söndag på hela mars månad så det ska bli gott att få vara ledig varje helg framöver...

Barnen tittar på bolibompa och snart e det nattedags.. brasan är tänd och jag ska lägga mig raklång i soffan...

I morgon bitti kommer Emma och Benny på frukost....

På lördag är det dags för fest... barnen ska sova hos syrran och vi ska bara ha trevligt!!

Sov gott när ni kryper ner för jag kommer antagligen att somna på soffan!!

3 kommentarer:

  1. ja det ska bli så mysigt

    SvaraRadera
  2. Ja hejhopp på lördag ska vi partaja min vän!! Kramen

    SvaraRadera
  3. Du är inte ensam om att alltid vara trött....

    SvaraRadera