onsdag 18 mars 2009

Vårkänslor...

Dagen har bara runnit iväg för oss.. Jag och uffe körde till osby för att inhandla presenter och det blev ganska många.... bortskämda unge!!!

Alice ska skriva lite...zew3eddddddddddddddd

Kommer hem och bjuder svärföräldrarna på middag som tack för barnvakten.. blev ungsgratinerad falukorv och potatismos...

Eftersom det var så fint väder gick jag och barnen ut en snabb vända... jag hann faktiskt rensa lite rabatter.. tills alice hade blött ner sina kläder och det var dags att gå in i gen...

Alice ska skriva lite...j8§qski

Så nu sitter jag här med alice brevid mig som ska skriva hela tiden..hon säger att jag är dum!!

Väntar på Åsa så att vi kan fika lite...

Emma är alltid välkommen hit för att pärla lite....

Nu är helgens planering i full gång... ska bara handla och baka, sen kan vi ha kalas hela helgen...

Nu drar alice iväg med kontorsstolen så det är väl dags att sluta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar