onsdag 4 mars 2009

Shopping...


Har varit en snabbis i stan för att inhandla mina nya stolar till köket... hann även med 2 par nya skor till mig.. Så nu har jag likadana som syrran igen.. inget ovanligt att vi handlar likadant...


Möte på jobbet i eftermiddags blev som vanligt... en massa snack...


Låg och myste med tjejerna i sängen i morse... pratade lite om vad de vill göra på semestern.. Thea vill åka till öland igen.. Alice ville oxå till "åland". Sen började vi prata om att åka hem till Borås och då sa alice.. jag ska hem till Jocke!! Så Jocke du är saknad av barnen.. Thea skulle till Helga!!


Nu ikväll blev det pannkakor till kvällsmat och själv så skruvade jag i hop de fina stolarna!!


Nu återstår två arbetsdagar denna vecka... Ha det gott så länge...

2 kommentarer:

  1. Vad fina de var! Tur att några systrar har samma smak, sj har man en syster som tycker det mesta jag gillar helt enkelt e FULT hihi. Ses imorrn vännen KRAM

    SvaraRadera