tisdag 3 mars 2009

Tisdag..

Morgonen började med frukost tillsammans med Emma och Benny och Ozzian... Mysigt värre..

Snabbt kom Emma fram till att lite pärlande hade inte varit fel... Det slutade med att barnen, Emma, Benny och jag satt å pärlade.. Rena terapiarbetet... Ingen lyckligare än Thea när någon vill pärla med henne...

Efter att Uffe försvunnit till jobbet blev det lite film tittande för barnen och jag hamnade lite framför datan för att lyssna på lite Winnerbäck.. Har tyvärr inte kommit på hur jag laddar upp musik men det kommer så jag kan dela med mig!!!

Syrran kom å hämtade oss för en tur till netto i osby.. Varsit linne med hello kitty blev det till Thea och mig... fanns inte i Alice storlek... Följde med syrran hem för lite middag... Snabbt hem igen för att duscha barnen...

Nu så sover mina änglar!! Efter en bok med älvor ikväll... Har två stycken tjejer som längtar tills på lördag!!

Nej, nu får det bli soffan... försöker intala mig själv att det är dags att börja träna igen.. får se hur det går imorgon....

Natti, dröm sött

2 kommentarer:

  1. Tack för en underbar start på dagen, tänk om varje morgon hade varit sån.

    SvaraRadera
  2. Nästa gång ni är i Osby får ni gärna komma inom till oss...kram

    SvaraRadera